Ilmoittautuminen

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.

Peruutusehdot:

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

ITIL 4 Foundation (etänä)

Koulutuksen kesto: 2 päivää
Alkaa: 23.05.2023
Päättyy: 24.05.2023
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 05.05.2023
Hinta ulkopuoliselle: 1 350,00 € (+ alv 24%)
Hinta sopimuskumppanille: 930,00 € (+ alv 24%)
Maksimiosallistujamäärä: 30
Kouluttajat:
Henri Lindström, JSM Consulting Oy

Paikka

etänä

Kurssitavoitteet

ITIL 4 Foundation-valmennuksen tarkoituksena on varmistaa, että kandidaatti on saavuttanut ja ymmärtänyt ITILin perusterminologian, rakenteen, peruskonseptit sekä ITIL-käytäntöjen perusperiaatteet palvelunhallinnassa.

Oppimistavoitteet

Kandidaattien tulisi kurssin jälkeen ymmärtää seuraavat oppimiselementit ITIL Perustaso- sertifiointia varten.

  • Palvelunhallinta käytäntönä (Perusymmärrys)
  • Palvelun arvojärjestelmä (Perusymmärrys)
  • Yleiset konseptit (tietoisuus)
  • Avainperiaatteet (Perusymmärrys)
  • Valitut käytännöt (practices) (Tietoisuus)
  • Valitut roolit (Tietoisuus)

Kohderyhmä

Kohderyhmä ITIL 4 Foundation-kurssille on:

  • Yksilöt, jotka tarvitsevat perustason tietämyksen ITIListä ja jotka vievät palvelun laatua eteenpäin omassa organisaatiossaan tai omassa työssään.
  • IT ammattilaiset, jotka työskentelevät ITILiä hyödyntävissä organisaatioissa

Rooleina monipuolisesti IT-alan ammattilaiset, prosessinomistajat, palvelupäälliköt yms.

Huomioitavaa

Hinta sisältää sertifikaattikokeen, joka tehdään etänä verkossa kurssin jälkeen itselle sopivana ajankohtana.

Hinta

Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 1210 €+ alv on laskettu 6 osallistujalle.

Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
7 osallistujaa 1130 € + alv
8-9 osallistujaa: 1070 € + alv
10-11 osallistujaa: 990 € + alv
12- osallistujaa: 930 € +alv

Sisältö

1. päivä

  • Johdanto ja kurssin käytännöt
  • Palvelunhallinnan perustermit ja konseptit
  • ITIL : big picture
  • Palvelunhallinnan 4 dimensiota
  • 7 ohjaavaa periaatetta
  • Palvelun arvojärjestelmä
  • Palvelun arvoketju
  • Jatkuva parantaminen

2. päivä

  • practices
  • Kurssiyhteenveto
Tietosuojailmoitus

© 2024 Jyväskylän yliopisto