Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.
Koulutuksen kesto: | 2 päivää |
Alkaa: | 23.05.2019 |
Päättyy: | 24.05.2019 |
Viimeinen ilmoittautumispäivä: | 03.05.2019 |
Hinta ulkopuoliselle: | 700,00 € (+ alv 24%) |
Hinta sopimuskumppanille: | 630,00 € (+ alv 24%) |
Maksimiosallistujamäärä: | 16 |
Kouluttajat: |
Nina Lappalainen, Proinno Design Oy |
Jyväskylän yliopisto, Agora (Mattilanniemi 2), luokka Gamma.
Kampuskartta
Mitä on palvelumuotoilu? Mikä on Lean? Miten niitä voidaan hyödyntää toiminnan kehittämisessä? Lean-filosofia ei ole vain työkalu ja tekniikka, vaan ensisijaisesti ajattelu- ja toimintatapa. Lean-ajattelun ja palvelumuotoilu on yhdistelmä selkeää ja asiakaskeskeistä toimintaa. Niiden menestyksellinen käyttöönotto edellyttää aidon sitoutumisen muutokseen ja muuttamalla toimintatapoja.
Saat perustaidot ja ymmärryksen osallistavista, tehokkaista kehittämismenetelmistä, kuten Leanin ja palvelumuotoilun hyödyntämisestä organisaation ja henkilöstön kehittämisessä ja muutoksessa. Palvelumuotoilulla ja Leanilla johdetaan toiminnan tuottavuutta, parannetaan ihmisten kokemusta työstä ja yhtenäistetään työn tekemisen tapoja.
Saat inspiroivia eväitä ja toimivia työkaluja hyvään itsensä, ihmisten, arjen sujuvuuden ja uusiutumiskyvyn sekä asiakkuuksien johtamiseen ja kehittämiseen. Neuvomme käytännönläheisesti, miten osallistat henkilöstön ja miten kehitätte yhdessä toimintaa ja palveluja paremmaksi. Mitä se edellyttää työyhteisöltä?
Näihin pureudumme:
Kaikki, jotka haluavat oppia kehittämään palveluita, jotka luovat arvoa asiakkaalle ja liiketoiminnalle.
Luennot, esimerkit, käytännön harjoitukset
Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 770 € + alv on laskettu 8 osallistujalle.
Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
9 osallistujaa: 710 € +alv
10 osallistujaa: 670 € +alv
11- osallistujaa: 630€ + alv
8.30–8.50 | Aamukahvi |
8.50–11.30 | Koulutus |
11.30–12.15 | Lounas |
12.15–14.00 | Koulutus |
14.00–14.15 | Iltapäiväkahvi |
14.15–16.15 | Koulutus |
Asiakaskeskeisen toimintamallin rakentaminen, työn sujuvuus ja uudistuva toiminta
Kehitä ja tehosta palveluprosesseja LEAN-ajattelun avulla:
Käytännön harjoittelu
Päivän yhteenveto
Runsaasti esimerkkejä ja vinkkejä kehittämiseen päivän aikana.
Asiakasymmärrys, paremmat palvelut ja uudistuva toiminta
Palvelumuotoilu, prosessi ja perustyökalut
Käytännön harjoittelu:
Päivän yhteenveto
Runsaasti esimerkkejä ja vinkkejä kehittämiseen
Nina Lappalainen Kouluttajana toimii muutosagentti, toimitusjohtaja, palvelumuotoilija Nina Lappalainen Proinno Designista. Hän on palveluliiketoiminnan, asiakaskokemuksen ja lean-johtamisen asiantuntija, joka auttaa yrityksiä rakentamaan parempia toimintatapoja, johtamista ja palvelukulttuuria. Hänellä on yli 25 vuoden kokemus liiketoiminnan kehittämisestä sadoissa yrityksissä ja julkishallinnossa. Lisätietoa: https://proinnodesign.fi
© 2024 Jyväskylän yliopisto