Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.
Koulutuksen kesto: | 3 päivää |
Alkaa: | 26.08.2019 |
Päättyy: | 28.08.2019 |
Viimeinen ilmoittautumispäivä: | 07.08.2019 |
Hinta ulkopuoliselle: | 2 190,00 € (+ alv 24%) |
Hinta sopimuskumppanille: | 1 970,00 € (+ alv 24%) |
Maksimiosallistujamäärä: | 12 |
Kouluttajat: |
Jaakko Marin, JSM Consulting Oy |
Jyväskylä
The intent of the Managing across the Lifecycle (MALC) qualification is to give candidates the skills to support an organization’s service delivery by bridging the service lifecycle stages. The qualification demonstrates that candidates have learned the value of one combined service management practice as opposed to separate subject areas. ITIL processes and practices, as learnt from the lifecycle and capability streams of the intermediate certificates, are put into a context of delivering this value. The learning outcomes are intended to bring a candidate from ITIL content knowledge to ITIL content application and integration knowledge, and provide skills that can be used in the workplace in a tangible way. Testing and validation of knowledge take place at Bloom's taxonomy level 4 (analysing) and level 5 (evaluating), reflecting the focus on integration when compared with the ITIL intermediate qualifications. While MALC encompasses the broadest perspectives of service management skills, for example those related to project management and application design, it is not intended to teach these practices, rather to refer to them as contexts for ITIL application. A high-level understanding of these is still expected. This qualification focuses on strategizing, planning, using and measuring ITIL practices in an integrated functioning model:
Upon successful completion of the education and examination components related to this qualification, candidates can expect to gain competencies in the following:
The qualification prepares candidates to work in established service management roles, as well as to implement and improve service management practices. The target group for the MALC qualification includes, but is not limited to:
ITIL v3 Foundation -sertifikaatti sekä vähintään 15 pistettä ITIL-jatkotason kursseista.
Luennointi, soveltavat harjoitukset, harjoitustentit ja keskustelu, virallinen tentti
Hinta sisältää sertifikaattikokeen (350 € + alv).
Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 1970 + alv on laskettu 4 osallistujalle.
Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
5 osallistujaa 1740 € + alv
6 osallistujaa: 1590 € + alv
7 osallistujaa: 1485 € + alv
9 -> osallistujaa: 1350 € +alv
8.30–8.50 | Aamukahvi |
8.50–12.00 | Koulutus |
12.00–12.45 | Lounas |
12.45–14.15 | Koulutus |
14.15–14.30 | Iltapäiväkahvi |
14.30–17.00 | Koulutus |
Päivä 1
Päivä 2
Päivä 3
© 2024 Jyväskylän yliopisto