Ilmoittautuminen

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.

Peruutusehdot:

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

B2B-myynnin valmennus

Koulutuksen kesto: 1,5 päivää
Alkaa: 12.12.2017
Päättyy: 13.12.2017
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 23.11.2017
Hinta ulkopuoliselle: 890,00 € (+ alv 24%)
Hinta sopimuskumppanille: 800,00 € (+ alv 24%)
Maksimiosallistujamäärä: 12
Kouluttajat:
Tero T. Nieminen, Suomen Johtajatiimi

Paikka

Jyväskylän yliopisto, Agora (Mattilanniemi 2), Ag D213.1

Tavoite

Koulutuksen jälkeen osallistujilla on keinoja parantaa oman myyntityönsä tulosta. Johtajatiimin valmennus antaa osallistujille konkreettiset työkalut myynnin parantamiseen.

Kohderyhmä

B2B-myyntityötä tekevät ICT-alan yritysmyyjät, joilla jo myynnistä kokemusta.

Toteutustapa

Luennointi ja harjoitukset

Hinta

Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 800 € + alv on laskettu 8 osallistujalle.

Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
9 osallistujaa: 730€ + alv
10 osallistujaa: 690€ + alv
12 osallistujaa: 570 € +alv

Koulutuksen aikataulu ja sisältö

ti 12.12. klo 8.30-16.15
ke 13.12. klo 9.00-12.00

Olemassa olevan asiakaspotentiaalin hyödyntäminen ja tuloksekas uusasiakashankinta -> eväitä tuloksellisen työn tekemiseen

Asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutoksen huomioiminen

Asiakaskokemuksen syventäminen eri kanavissa (harjoite 1)

Hissipuheen laatiminen (harjoite 2)

Sosiaalisen myynnin rooli osana systemaattista myyntiprosessia

Näkemyksellinen myynti:

  • Ennakkovalmistautuminen, vuoropuhelu ja yksilöity agenda (harjoite 3)
  • Moderni tarvekartoitus ja laaja palvelukokonaisuus
  • Myynti hyötyjen esittely edellä ja kaupan rohkea päättäminen
  • Vastaväitteiden ja tyypillisten ”Ei:n” taklaaminen (harjoite 4)
  • Seuranta ja jälkihoito

Kouluttaja

Tero T. Nieminen, omaa vankan kokemuksen myynti- ja asiakaspalvelutaitojen valmentamisesta sekä asiakastyytyväisyyshankkeista. Koulutuksellisen otteensa hän perustaa vahvaan pedagogiseen osaamiseen, jossa yhdistyvät asiantuntemus ja valmennettavien motivointi. Hänen ominta aluettaan ovat myynti-, asiakaspalvelu- ja jälkimarkkinointivalmennukset.

Tero on myyntivalmentajan työssään saanut yhdessä valmennettaviensa kanssa aikaan huomattavia tulosparannuksia. Moni konkarimyyjäkin on Teron oppien myötä kokenut uuden tulemisen, jonka seurauksena myös työssä viihtyminen on parantunut.

Valmentajana Tero antaa itsestään kaiken ja asenteen merkityksen hän välittää myös kuulijoille. Myyntityö vaatii kovaa kanttia ja uskoa omaan tekemiseensä. Omalla tavallaan Teron luonteesta ja kovanahkaisuudesta kertoo hänen tärkeä joukkueharrastuksensa - jalkapallon erotuomaritoiminta.  Valmennettavat ovat antaneet loistavaa palautetta Teron valmennuksista. Niissä yhdistyvät selkeät tavoitteet, käytännön keinot tavoitteiden saavuttamiseksi, elämänmakuiset esimerkit niin myyntityöstä kuin vaativista asiakaspalvelutilanteistakin ja voittamisen tahto.

Lisätietoa: https://www.johtajatiimi.com/fi/yhteystiedot/

© 2010 Jyväskylän yliopisto