Ilmoittautuminen

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.

Peruutusehdot:

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

ITIL Intermediate: Service Strategy

Koulutuksen kesto: 3 päivää
Alkaa: 25.09.2017
Päättyy: 27.09.2017
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 07.09.2017
Hinta ulkopuoliselle: 1 650,00 € (+ alv 24%)
Hinta sopimuskumppanille: 1 485,00 € (+ alv 24%)
Maksimiosallistujamäärä: 15
Kouluttajat:
Jaakko Marin, JSM Consulting Oy

Paikka

Jyväskylän yliopisto, Agora (Mattilanniemi 2), AgB201. Koe mikroluokassa Ag C331.3.

Tausta ja tavoitteet

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) on globaalisti hyödynnetty IT-alan parhaista käytännöistä koottu viitemalli IT-palvelutuotannon hallintaan ja johtamiseen. "Intermediate Qualification: Service Strategy Certificate is a free-standing qualification but is also part of the ITIL intermediate lifecycle stream, and one of the modules that leads to the ITIL Expert Certificate in IT Service Management." Tämän koulutuksen, siihen liittyvän kokeen ja sertifikaatin tarkoitus on antaa, testata ja validioida tietämys teollisuuden käytänteisiin palvelujohtamisessa ja strategiassa kuten se on dokumentoitu ITIL Service Strategy -julkaisussa

  • Introduction to service strategy
  • Service strategy principles
  • Selvice strategy processes
  • Governance
  • Organizing for Service Strategy
  • Technology considerations
  • Implementing service strategy
  • Challenges, critical success factors and risks

Kohderyhmä

Koulutuksen ensisijainen kohderyhmä on laajasti IT-palvelutuotannon, palvelunhallinnan tai palvelujohtamisen kanssa työskentelevät henkilöt. Tyypillisiä rooleja ovat prosessin omistajat, kehityspäälliköt, tekniset asiantuntijat palvelupäälliköt, tuotantopäälliköt ja projektipäälliköt.

Esitiedot

Osallistujilta vaaditaan ITIL Foundation Certificate in IT Management. Myös seuraavat sertifikaatit ovat kelvollisia osallistumiseen:

  • ITIL v2 Foundation ja Foundation Bridge -sertifikaatit
  • ITIL Expert Certificate in IT Service Management

Toteutustapa

Luennointi, soveltavat harjoitukset, harjoitustentit ja keskustelu, virallinen tentti

Hinta

Hinta sisältää sertifikaattikokeen (350 € + alv).

Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 1970 + alv on laskettu 4 osallistujalle.

Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
5 osallistujaa 1740 € + alv
6 osallistujaa: 1590 € + alv
7 osallistujaa: 1485 € + alv
9 -> osallistujaa: 1350 € +alv

Koulutuksen (suuntaa-antava) aikataulu

8.30–8.50Aamukahvi
8.50–12.00Koulutus
12.00–12.45Lounas
12.45–14.15Koulutus
14.15–14.30Iltapäiväkahvi
14.30–17.00Koulutus

Koulutuksen sisältö

Päivä 1

  • Introdution and ITIL background
  • Remembering ITIL basics
  • ITIL and service lifecycle
  • Service Strategy introduction
  • Service Strategy principles

Päivä 2

  • Recap for day 1
  • Strategy Management fot IT services
  • Service portfolio Management
  • Demand Management & Business Relationship Management
  • Governance
  • Organazing Service Strategy

Päivä 3

  • Recap for day 2
  • Roles
  • Technology Considerations
  • Implementing of Service Strategy
  • Challenges, critical success factors and risks
  • Summary, practices
  • Offician Certification Exam
Tietosuojailmoitus

© 2024 Jyväskylän yliopisto