Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.
Koulutuksen kesto: | 2 päivää |
Alkaa: | 31.05.2016 |
Päättyy: | 01.06.2016 |
Viimeinen ilmoittautumispäivä: | 12.05.2016 |
Hinta ulkopuoliselle: | 660,00 € (+ alv 24%) |
Hinta sopimuskumppanille: | 600,00 € (+ alv 24%) |
Maksimiosallistujamäärä: | 20 |
Kouluttajat: |
Nina Lappalainen, Proinno Design Oy |
Jyväskylän Paviljonki, Lutakonaukio 12, tila K307 Elsi
Palvelumuotoilu on käytännönläheistä toimintaa, jolla yhdistetään palveluntuottajan ja käyttäjien tarpeet ja odotukset palveluksi.
Palvelumuotoilulla
Tavoitteena on noususuuntainen jatkuvan parantamisen kulttuuri, jossa ihmiset innostuvat, kehittävät ja uudistavat palvelujen laatua sekä tuottavuutta yhdessä.
Lisätä asiakasymmärrystä ja oppia tunnistamaan asiakaskokemuksen kehittämiseen liittyvät esteet ja mahdollisuudet sekä menetelmät, joiden avulla toimintaa kehitetään asiakaskeskeisesti ja tuloksellisesti.
Kaikki, jotka haluavat oppia kehittämään palveluita, jotka luovat arvoa asiakkaalle ja liiketoiminnalle.
Luennot, esimerkit, käytännön harjoitukset
Koulutuksen hinta riippuu sen osallistujamäärästä. Koulutuksen tiedoissa esitetty sopimuskumppanin hinta 790 € + alv on laskettu 7 osallistujalle.
Osallistujamäärän noustessa laskemme hintaa seuraavalla tavalla:
8 osallistujaa: 730 € + alv
9 osallistujaa: 670 € +alv
10 osallistujaa: 630 € +alv
11- osallistujaa: 600€ + alv
8.30–8.50 | Aamukahvi |
8.50–11.30 | Koulutus |
11.30–12.15 | Lounas |
12.15–14.00 | Koulutus |
14.00–14.15 | Iltapäiväkahvi |
14.15–16.15 | Koulutus |
1. päivä | 2. päivä |
Asiakaskokemus yrityksen menestystekijänä Palvelujen kehittäminen
Runsaasti esimerkkejä ja vinkkejä kehittämiseen päivän aikana. |
Jatkuva kehittäminen yrityksen menestystekijänä Ideointi, ratkaisuvaihtoehdot, testaus
Runsaasti esimerkkejä ja vinkkejä kehittämiseen |
Nina Lappalainen on osallstava kehittäjä, leanin ja palvelumuotoilun sekä rautaisen bisnesajattelun yhdistäjä, konseptien uudistaja sekä asiakaskeskeisen toimintatavan kehittäjä ja työn sujuvoittaja. Hänellä on 23 vuoden yrittäjä- ja johtajakokemus, sekä yli 13 vuoden kokemus muutosjohtamisen, strategiatyön sekä kehitysprojektien konsultoinnista ja sparrauksesta.
Nina on työskennellyt tuloksellisesti satojen mikro-, pk-yritysten, globaalien suuryritysten ja kymmenien julkishallinnon organisaatioiden kanssa Suomessa. www.proinnodesign.fi
© 2024 Jyväskylän yliopisto