Ilmoittautuminen

Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.

Peruutusehdot:

Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.

Viestintä ja markkinointi sosiaalisessa mediassa

Koulutuksen kesto: 1 päivä
Alkaa: 09.10.2015
Päättyy: 09.10.2015
Viimeinen ilmoittautumispäivä: 25.09.2015
Hinta ulkopuoliselle: 315,00 € (+ alv 24%)
Hinta sopimuskumppanille: 285,00 € (+ alv 24%)
Maksimiosallistujamäärä: 15
Kouluttajat:
Kalle Kastikainen, FlowHouse Oy

Paikka

Jyväskylän yliopisto, Agora (Mattilankatu 2), mikroluokka AgB111.1 (Asia)
Kartta

Tausta ja tavoitteet

Maailma muuttuu ja yritysten liiketoiminta siirtyy yhä enenevässä määrin verkkoon ja erityisesti sosiaaliseen mediaan. Asiakkaat olettavat yritysten toimivan aktiivisesti myös somessa, ja yritysten tulee kyetä toteuttamaan asiakaspalvelua, liiketoimintaa, markkinointia ja viestintää sosiaalisessa mediassa.

Miten somea hyödynnetään yrityksen näkökulmasta ja miten koko yritys osallistetaan sisällöntuotantoon? Erilaisia kanavia ja työkaluja on paljon, valmennuksessa tutustutaan niistä tärkeimpiin (esim. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter) sekä sosiaaliseen mediaan ilmiönä.

Kohderyhmä

Yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavat

Toteutustapa

Luennointi ja demot

Esitiedot

Tietotekniikan perusteet, tunnukset Facebookiin

Koulutuksen (suuntaa-antava) aikataulu ja sisältö

8.30–8.50Aamukahvi
8.50–11.30Mitä on sosiaalinen media ja miten somessa markkinoidaan? Trendit maailmalta
11.30–12.15 Lounas
12.15–14.00Facebook yrityksen markkinoinnissa (caseja)
14.00–14.15 Iltapäiväkahvi
14.15–16.15 Muut sosiaalisen median työkalut ja niiden soveltuvuus yrityksen markkinointiin
Tietosuojailmoitus

© 2024 Jyväskylän yliopisto