Ota yhteyttä yhteyshenkilöösi ilmoittautuaksesi.
Koulutukseen ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua maksutta koulutuksen viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä.
Koulutuksen kesto: | 1 päivä |
Alkaa: | 09.10.2015 |
Päättyy: | 09.10.2015 |
Viimeinen ilmoittautumispäivä: | 25.09.2015 |
Hinta ulkopuoliselle: | 315,00 € (+ alv 24%) |
Hinta sopimuskumppanille: | 285,00 € (+ alv 24%) |
Maksimiosallistujamäärä: | 15 |
Kouluttajat: |
Kalle Kastikainen, FlowHouse Oy |
Jyväskylän yliopisto, Agora (Mattilankatu 2), mikroluokka AgB111.1 (Asia)
Kartta
Maailma muuttuu ja yritysten liiketoiminta siirtyy yhä enenevässä määrin verkkoon ja erityisesti sosiaaliseen mediaan. Asiakkaat olettavat yritysten toimivan aktiivisesti myös somessa, ja yritysten tulee kyetä toteuttamaan asiakaspalvelua, liiketoimintaa, markkinointia ja viestintää sosiaalisessa mediassa.
Miten somea hyödynnetään yrityksen näkökulmasta ja miten koko yritys osallistetaan sisällöntuotantoon? Erilaisia kanavia ja työkaluja on paljon, valmennuksessa tutustutaan niistä tärkeimpiin (esim. Facebook, Instagram, YouTube, Twitter) sekä sosiaaliseen mediaan ilmiönä.
Yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavat
Luennointi ja demot
Tietotekniikan perusteet, tunnukset Facebookiin
8.30–8.50 | Aamukahvi |
8.50–11.30 | Mitä on sosiaalinen media ja miten somessa markkinoidaan? Trendit maailmalta |
11.30–12.15 | Lounas |
12.15–14.00 | Facebook yrityksen markkinoinnissa (caseja) |
14.00–14.15 | Iltapäiväkahvi |
14.15–16.15 | Muut sosiaalisen median työkalut ja niiden soveltuvuus yrityksen markkinointiin |
© 2024 Jyväskylän yliopisto