Sisältö, taso ja eteneminen - Mielestäni kouluttaja oli rakenteranut koulutuksen loistavasti. Hän otti olennaiset asiat huomioon ja keskittyi niihin siinä ajassa, mitä oli käytettävissä. - Kuten myös muilla expert-tason ITIL kursseilla aikaa asian käsittelyyn voisi olla enemmän, mutta toisaalta kurssi voisi venyä turhan pitkäksi. Koulutuksen sisältö oli kuitenkin sitä mitä odotin! Kouluttaja, materiaali ja harjoitukset - Erittäin hyvä kouluttaja. Selkeä, hyviä esimerkkejä, oli tutustunut koulutettaviin ja heidän edustamiin organisaatioihin etukäteen, jotta osasi käyttää heitä esimerkeissään. En ole hetkeen noin hyvään kouluttajaan törmännyt. - Materiaali ei valitettavasti ole kouluttajan käsissä, mutta Axelokselle kyllä vähän noottia materiaalin ja tentin vastaavuudesta, joka ei ole oikein täydellinen. Uudet koulutustarpeet - Asiakaslähtöinen markkinointi tulisi huomioida paremmin koulutuksissa. Tosin avoin YO tarjoaa erittäin hyvin asiasta kursseja. Näitä voisi vaikka markkinoida yhteistyössä avoimen yliopiston kanssa. Sopisivat ITIL:n kanssa hyvin yhteen. - ITIL Service Transition - ITIL Service Operation - ITIL Service Strategy Kaikki koulutuksen osallistujista suosittelisivat koulutusta kollegalleen.