Sisältö, taso ja eteneminen
- Mielestäni kouluttaja oli rakenteranut koulutuksen loistavasti. Hän otti olennaiset asiat huomioon ja keskittyi niihin siinä ajassa, mitä oli käytettävissä.
- Kuten myös muilla expert-tason ITIL kursseilla aikaa asian käsittelyyn voisi olla enemmän, mutta toisaalta kurssi voisi venyä turhan pitkäksi. Koulutuksen sisältö oli kuitenkin sitä mitä odotin!

Kouluttaja, materiaali ja harjoitukset
- Erittäin hyvä kouluttaja. Selkeä, hyviä esimerkkejä, oli tutustunut koulutettaviin ja heidän edustamiin organisaatioihin etukäteen, jotta osasi käyttää heitä esimerkeissään. En ole hetkeen noin hyvään kouluttajaan törmännyt.
- Materiaali ei valitettavasti ole kouluttajan käsissä, mutta Axelokselle kyllä vähän noottia materiaalin ja tentin vastaavuudesta, joka ei ole oikein täydellinen.			

Uudet koulutustarpeet
- Asiakaslähtöinen markkinointi tulisi huomioida paremmin koulutuksissa. Tosin avoin YO tarjoaa erittäin hyvin asiasta kursseja. Näitä voisi vaikka markkinoida yhteistyössä avoimen yliopiston kanssa. Sopisivat ITIL:n kanssa hyvin yhteen.
- ITIL Service Transition		- ITIL Service Operation
- ITIL Service Strategy

Kaikki koulutuksen osallistujista suosittelisivat koulutusta kollegalleen.